Naisjaosto 2024:

• Birjetta Alimaa, koordinaattori
  • Eija Lehtinen, jäsen & pääseuran sihteeri
  • Aino Tikka, markkinointi

Aikuisten jumpparyhmien ohjaajat keväällä 2024:

• Sirpa Tikka
  • Sari Virta
  • Taina Hiekkavirta-Kalin
  • Noora Granqvist
  • Soile Raisio
  • Vilma Tikka

Lentopalloryhmän vastuuhenkilö keväällä 2024:

• Sami Kuisma

Lasten ryhmien ohjaajat keväällä 2024:

• Taina Hiekkavirta-Kalin
  • Roosa Kalin
  • Aino Tikka
  • Ronja Hakala

Naisjaostoon voi ottaa yhteyttä ohjaajien ja jaoston jäsenten kautta saleilla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: pirvi.naisjaosto@gmail.com

• Naisjaoston sähköpostiin voit halutessasi laittaa postia liittyen jaoston toimintaan ja tarjontaan. Voit mm. antaa palautetta, esittää toiveita ja kysymyksiä, ilmoittaa kiinnostuksesta tulla mukaan Naisjaoston jäseneksi tai ohjaajaksi, jne.
  • Tästä osoitteesta lähetetään Naisjaoston jumppiin sekä muihin tiedotettaviin asioihin liittyvää postia
  • Jakelulistalla ovat Naisjaostolle sähköpostiosoitteensa antaneet henkilöt
  • Jakelulistalle pääsee toimittamalla Naisjaostolle sähköpostiosoitteen (esim. lähettämällä sähköpostia osoitteeseemme)
  • Jumppakausien aikana sähköposti pyritään lukemaan viikoittain, mutta ei päivittäin. Jos siis odotat vastausta viestiisi, niin varaudu mahdolliseen viiveeseen.

Huom! Ajankohtaisista asioista tiedotetaan Naisjaoston Facebookissa , syöte on myös Naisjaoston pääsivulla luettavissa. Mm. jumppien aikataulumuutoksista ja peruutuksista tiedotamme sivustollamme, Facebookissa sekä sähköpostitse.