Info

Kun tulet jumpalle tai pelaamaan on hyvä tietää, että Naisjaostolla ei ole vakuutuksia seuran puolesta, joten liikuntaryhmiin osallistuminen on omalla vastuulla. On myös hyvä pitää mielessä, että aikuisille tarkoitettujen ohjattujen liikuntaryhmien sisältö on pääasiassa suunniteltu yli 15-vuotiaille, terveille, liikkuville ihmisille.  Ryhmiin saa toki osallistua kuka tahansa aikuinen, oman kunnon mukaan sekä omaan terveyteen ja liikuntarajoitteisiin liittyvissä asioissa tarvittaessa terveydenhuollon asiantuntijoita konsultoiden. Ohjaajat pyrkivät huomioimaan eri-ikäisiä liikkujia ja tarjoamaan vaihtoehtoisia liikkeitä kevyemmistä haasteellisempiin. Jokaisen tulee myös huomata itse säätää tahtia ja tehoa; aina on parasta liikkua omaa kehoa kuunnellen. Jumppakuvaukset sivulla voi käydä tutustumassa erilaisten tuntien sisältöön.

Osallistuessasi ohjattuihin ryhmiin, tulethan paikalle ajoissa, jotta ohjaaja voi aloittaa tunnin aikataulun mukaisesti! Huomioithan myös kanssaliikkujat ja jätät turhat pulinat pukukoppiin. Pysyäksemme terveenä noudatamme hyvää käsihygieniaa ennen tuntia ja sen jälkeen. Oireisena ei saa tulla saleille. Reilu etäisyys muihin pidetään aina, kun se on mahdollista.

Naisjaoston toimintaan ovat tervetulleita kaikki yhdistystoiminnasta ja liikunnasta kiinnostuneet. Jos olet kiinnostunut mukavasta vapaa-ajan toiminnasta osana iloista ja aktiivista jaostoa, ota yhteyttä sähköpostitse (pirvi.naisjaosto@gmail.com). Joukkoon mahtuu niin monitoiminaisia kuin jumpparyhmien ohjaamisesta kiinnostuneita henkilöitä. Mm. moni nuori on saanut Naisjaoston toiminnasta hyvää ja hyödyllistä kokemusta opintoihin ja työelämään. Ohjaamisesta kiinnostuneille järjestämme opastusta ja koulutusta ohjaamisen alkutaipaleella sekä kokeneemmille ohjaajille tarjoamme mahdollisuuden hakea lisäosaamista ja virikkeitä erilaisilta kursseilta.