Hinnasto

Kevätkausi 2024

Kevätkauden 2024 aikuisten kausimaksu suositellaan maksamaan ennakkoon. Hinnasto ja maksutavat alla. Maksusuoritusta vastaan saat kausitarran vanhaan kausikorttiisi. Jos olet uusi jäsen, tai vanha korttisi on käyttökelvoton, voit tilata uuden kortin osoitteesta: pirvi.naisjaosto@gmail.com.

Pirkkalan Viri ry:n jäsenrekisteriä varten tarvitsemme: nimesi, syntymävuotesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi (mikäli haluat WhatsApp -ryhmään, ajantasaista tiedottamista varten). Sähköpostin kautta voit sopia, mille salivuorolle tarrasi/korttisi toimitetaan; sekä kysyä kaikenlaisista maksamiseen tai liikuntaryhmiin liittyvistä asioista.

Jos et halua maksaa kausimaksua, niin aikuisten ryhmiin voi osallistua myös kertamaksulla koko kauden ajan (7 € / kerta).

Hinnat - Aikuiset

Kausimaksu sis. kaikki jumpat sekä kuntolentopallon: 75 €

Kausimaksu Äijäjumppareille sis. jumpat ja kuntolentopallon: 65 €

Kausimaksu kuntolentopallo: 40 €

Kertamaksu: 7 €

Kausimaksut sisältävät pääseuran jäsenmaksun (10 €/aikuinen).

Maksutavat: Suora tilisiirto (FI42 2326 1800 0024 54, viitenumero 4200), käteinen (mielellään tasaraha), SmartumPay tai -setelit, Tyky -setelit, ePassi.

Ohjeet SmartumPayn käyttöön löydät täältä: https://help.smartum.fi/fi/articles/4217787-tyontekija-miten-maksan-smartumpay-sovelluksella

Hinnat - Lapset

Lasten jumppa: 55 €

Joukkuevoimistelu/avoimet joukkuevoimisteluharjoitukset 7-12v tytöille: 65 €

Kausimaksu sisältää seuran jäsenmaksun (5 €/lapsi).

Lasten maksuissa sisarusalennus 5 eur saman perheen toiselle tai useammalle lapselle. Ryhmiin ilmoittautuneille toimitetaan maksutiedot erikseen sähköpostitse. Lasten osalta kevään kausimaksut on maksettava viimeistään 4.2.2024.

Lasten ryhmiin ilmoittautumisesta löydät lisätiedot täältä.