Lasten liikunta

Lapsi tarvitsee reipasta liikuntaa joka päivä!

Liikunnan monipuolisuuden tueksi tarjoamme asiantuntevaa ja kannustavaa ohjausta perheen pienimmille ja kouluikäisille.

Lasten jumpparyhmissä ja joukkuevoimistelussa on vielä vapaita paikkoja! Päivitetty 21.12.2023

LASTEN JUMPPA 3-5 -vuotiaille ja 6-8 -vuotiaille

Kevätkaudella 2024 ryhmät kokoontuvat kerran viikossa Kurikankulman koulun salissa:

3-5 -vuotiaat tiistaisin klo 17:40- 18:30

6-8 -vuotiaat tiistaisin klo 18.35 - 19:25

Lasten jumpassa harjoittelemme liikkumisen ja voimistelun perustaitoja: tasapainoa, ketteryyttä, koordinaatiota sekä erilaisten liikuntavälineiden käyttöä leikkien ja monipuolisten harjoitusten avulla. Lasten jumpassa hyödynnetään Jumppakoulu® ohjauskokonaisuutta, jota voivat toteuttaa asiantuntevat, koulutetut ohjaajat.

3-5v ryhmässä on 10 paikkaa. 6-8v ryhmässä on 12 paikkaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kevätkausi alkaa tiistaina 9.1.2024.

Ohjaajina toimivat Taina Hiekkavirta-Kalin ja Roosa Kalin.

KIINNOSTAAKO JOUKKUEVOIMISTELU?

Pirkkalan Virin Naisjaosto järjestää kaikille joukkuevoimistelusta kiinnostuneille 7-12 vuotiaille lapsille voimisteluharjoituksia.

Osallistujille ei ole taito- tai tasovaatimuksia. Harjoituksissa tehdään peruskunto-, tasapaino-, hyppy-, liikkuvuus- ja koordinaatioharjoitteita. Harrastajille ei ole kilpailullisia tavoitteita tai esiintymisvelvoitteita.

Kevätkaudella 2024 harjoitukset pidetään keskiviikkoisin Suupanniityn koulun salissa (käynti Ollikantien puolelta) klo 18:00-19:30.

Kausi alkaa 10.1.2024

Ohjauksesta vastaa valmentajatiimi.

Lämpimästi tervetuloa hyvän mielen treeneihin!

Lasten ryhmiin ilmoittaudutaan osoitteeseen: pirvi.naisjaosto@gmail.com. Lisää ilmoittautumisesta löydät Info-osiosta sivulta Ilmoittautuminen lasten ryhmiin.